De kwaliteit van onderhoud en serviceverlening zijn belangrijke parameters in het proces dat doorlopen wordt tijdens en na de aanschaf van een nieuw analysesysteem. En terecht! Uw investering rendeert pas maximaal als u er optimaal gebruik van kunt maken.
De verantwoordelijkheid hiervoor ligt bij onze Service & Support afdeling, die zich kenmerkt door
gespecialiseerde disciplines die door nauwe interactie zorgdragen voor:
Na installatie van een nieuw analysesysteem is het zeer belangrijk dat het systeem voortdurend
een goede prestatie blijft leveren. Een Interscience ServicePakket of 1 van de overige Interscience Support diensten helpt u dit te realiseren.
Meer weten?
Vraagt u dan onze servicebrochure aan, hierin vindt u ook meer informatie over onze overige diensten zoals Multi Vendor Services, Detachering, Analytische Support, Check Up Service en Systeemvalidatie (IQ/OQ/PQ).
Een team van zeer ervaren analytische en technische specialisten staan
voor u klaar voor de volgende diensten:
• Servicebezoeken en Preventief Onderhoud
• Technische ondersteuning
• Analytische ondersteuning
• Troubleshooting voor hardware en software
• Advies over o.a. accessoires
De Interscience Helpdesk is op alle werkdagen voor u bereikbaar.
Interscience heeft een transparant programma ontwikkeld voor Preven-
tief Onderhoud, dat bestaat uit vier typen ServicePakketten.
Deze ServicePakketten vormen de Basis van het programma en kunnen verder op maat worden aangevuld met specifieke pakketuitbreidingen.
Binnen veel laboratoria wordt er gewerkt met apparatuur en acces-
soires geleverd door meer dan één leverancier. Deze laboratoria willen wel graag één aanspreekpunt voor ondersteuning.
Interscience heeft hiertoe een speciaal Multi Vendor Services programma ontwikkeld.
2017 Interscience - All rights reserved - Privacy Policy NL - FR
Design: Cats&Dogs
NL +31 (0) 765 411 800
B +32 (0) 10 45 00 25